7 decembrie 2018: a fost lansată colecția RESERVED X Vogue. Disponibilă în magazinele RESERVED la nivel internațional și online pe Reserved.com, această ediție fabuloasă de iarnă canalizează strălucirea dinamică a clubului Studio 54 într-o selecție de zece piese special concepute, gata să vă transporte în orice clipă de la cocktailuri direct pe ringul de dans.
Redactorii Vogue, Dena Giannini și Holly Roberts, au lucrat îndeaproape cu designerii Reserved în studiourile de creație ale brandului din Varșovia pe tot parcursul anului, pentru a dezvolta mood boards, a conveni asupra siluetelor și a lua decizii cu privire la materialele și detaliile care vor aduce colecția la viață. Inspirați de petrecerea de final de an, ei au îmbinat talentul și pasiunea pentru modă și design pentru a construi o colecție capsulă pe care clienții și cititorii revistei Vogue o vor iubi și și-o vor însuși.

Vanessa Kingori, editor British Vogue, a comentat:
„Suntem încântați să lucrăm cu echipa Reserved pentru prima colaborare de colecție a British Vogue. Parteneriatul nostru cu Reserved evidențiază o nouă oportunitate, iar această colaborare unică îi permite revistei British Vogue să se apropie și mai mult de cititori. Brandul Reserved s-a făcut deja remarcat pe strada de modă britanică și suntem onorați să facem parte din creșterea acestuia în Marea Britanie și nu numai”.

Dansați pe propriul vostru ritm în ținute inspirate de anii ’70, precum pantalonii scurți din piele ecologică, topul disco metalic cu un umăr gol și rochia mini asimetrică argintie. Străluciți din cap până în picioare pentru o decadență autentică, în rochia-statement cu paiete a colecției și salopeta sclipitoare cu decolteu adânc în „V”. Veți găsi o ținută neagră care se va potrivi tuturor în acest sezon. Indiferent dacă alegeți pantalonii evazați cu talie înaltă cu sacoul-frac sau o rochie strânsă în talie, – pregătiți-vă să uimiți.

CEO RESERVED, creator și co-fondator, Marek Piechocki, declară:
„Suntem incredibil de mândri să lucrăm cu British Vogue pentru o primă colaborare de acest gen. Clienții Reserved din întreaga lume urmăresc British Vogue pentru inspirație, iar noi căutăm mereu noi modalități de a îi surprinde și de a le oferi cele mai bune colecții sezon după sezon”.

Reserved X Vogue a fost dezvăluită în ediția britanică a revistei Vogue din luna ianuarie, disponibilă pe piață începând cu vineri, 7 decembrie, și, simultan, clienților Reserved în magazinul din Londra de pe Oxford Street și la nivel internațional pe www.Reserved.com, joi, 6 decembrie 2018, la ora 18:00.

În România, colecția poate fi găsită în magazinul RESERVED din AFI Cotroceni, București și online pe www.reserved.com/ro/ro/.

Reserved este disponibil în prezent în 18 țări din Europa și 5 județe din Orientul Mijlociu. În total, avem o rețea de peste 450 de magazine, cu magazine flagship în capitalele modei, inclusiv Londra, Berlin, Moscova și Tel Aviv. Lumea modei nu are limită pentru Reserved; găsim inspirație în lumea artei, în cultura internațională și în stilul îndrăzneț al influențatorilor de modă globali și oferim clienților noștri produse noi în fiecare săptămână. LPP SA este una dintre cele mai dinamice companii de îmbrăcăminte din Europa Centrală și de Est, ce își desfășoară activitatea în Polonia și în străinătate de peste 25 de ani. Grupul LPP SA administrează 5 branduri de modă: Reserved, Cropp, House, Mohito și Sinsay. Compania deține o rețea de peste 1700 structuri de vânzare și magazine online și asigură locuri de muncă pentru aproximativ 25.000 de angajați în birourile și magazinele din Polonia, Europa, Asia și Africa. LPP SA este cotată la Bursa de Valori din Varșovia ca parte a indexului WIG20 și face parte din prestigiosul index MSCI Poland.

British Vogue reprezintă Biblia Modei, de necontestat, de peste 100 de ani. Sub conducerea editorului șef Edward Enninful, British Vogue a sărbătorit diversitatea în toate formele ei, indiferent de rasă, sexualitate, vârstă și context social. British Vogue reprezintă lumea în care trăim, inspirându-i în același timp cu pasiune pe cititorii din Marea Britanie și din întreaga lume. British Vogue rămâne barometrul cultural care plasează moda în contextul lumii întregi – felul în care ne îmbrăcăm, ne distrăm, ce mâncăm, ce ascultăm, ce urmărim; cine ne conduce, ne bucură și ne inspiră. De la începuturile sale până în prezent, trei principii centrale au diferențiat British Vogue: promisiunea geniului vizual, investiția în storytelling și atenția editorială selectivă și optimistă. British Vogue are un tiraj, tipărit și digital, de 192,112 (ABC ianuarie-iunie 2018); un numar de 1,906,000 de cititori (PAMCO aprilie2017- martie2018); și 2.971.090 utilizatori unici pe website, cu Vogue Video inclusiv (Google Analytics iulie-sept 2018). https://www.vogue.co.uk

Posted by Florin Paduraru

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *