OBSENTUM își lansează cea de-a doua parfumerie de nișă din București în cadrul Centrului Comercial Băneasa Shopping City. Născut din pasiunea pentru lux și eleganță, autentic, excentric, elitist, brandul inaugurează astfel cea mai amplă parfumerie de nișă din Capitală.

Un univers ultrasenzorial unde iubitorii de esențe rare sunt invitați să se sustragă cotidianului prin intermediul unor note olfactive excepționale, noul magazin OBSENTUM ocupă un spațiu de peste 200 mp. la parterul Centrului Comercial. Primul magazin OBSENTUM a fost deschis în 2016, în zona duty free a Aeroportului Otopeni, zona plecări internaționale, și face parte din grupul Millenium Pro Design, unul dintre liderii europeni din domeniul travel retail (acționar Gebr. Heineman).

În premieră și în exclusivitate, OBSENTUM aduce în atenția publicului românesc brandul JO MALONE London, un brand britanic iconic care și-a pus amprenta senzorială asupra parfumeriei internaționale prin stilul minimalist, dar fascinant. Lista de branduri disponibile în exclusivitate în Obsentum continuă cu MEMO, Ramon Monegal, Atelier des Ors, Nobile 1942. Li se alătură nume legendare precum CREED, KILIAN, TOM FORD, AMOUAGE, XERJOFF, SOSPIRO, CASAMORATI, TIZIANA TERENZI, V CANTO, JUL ET MAD, LAURENT MAZZONE, MICALLEF, THE DIFFERENT COMPANY. Tot în premieră, magazinul oferă o zona dedicată de beauty (make-up și skin care) și home scents susținută de branduri de lux precum TOM FORD, Rouge Bunny Rouge, Skin 111, Dr. Vranjes, Acca Kappa, Tiziana Terenzi Candles.

OBSENTUM acționează ca un liant între românii pasionați de eleganță și industria internațională de haute parfumerie. De la clasice la conceptuale, de la principalii jucători din domeniu la parfumerii artizanale, unicat, adevărate bijuterii, gama largă de esențe prezentă în OBSENTUM îi va cuceri atât pe connaisseuri, cât și pe cei care abia descoperă acest tărâm olfactiv.

“Când ingeniozitatea creativă întâlnește curiozitatea consumatorului, se întâmplă ceva frumos. Pe lângă faptul că simțul olfactiv implică emoții și amintiri atât de puternice, pasionații de parfumuri sunt astăzi mai angajați și mai curioși decât oricând. Resimțim o apreciere mai mare a meșteșugului și profunzimii artei care duce la crearea unui parfum de nișă. Misiunea noastră este să venim mereu cu ceva nou, acel je ne sais quoi care-l face consumator să se simtă unic și special”, spune Ana Pintilie, Marketing Manager Millenium Pro Design.

“Pariul nostru a fost să creștem apetența consumatorului român pentru cele mai importante parfumuri de nișă la nivel internațional, demonstrîndu-le că sunt eronate preconcepțiile legate de diferențele de preț dintre România și alte țări. Am urmărit educarea acestei categorii de consumatori spre consumul local. Următorul pas va fi să exindem această punte inclusiv creatorilor de esențe rare și artizanilor din România”, declara Cristian Negoiță, Director General Millenium Pro Design.

JO MALONE

Jo Malone London este un brand britanic iconic, care s-a făcut remarcat grație stilului său softisticat, dar minimalist. Combinațiile neobișnuite, dar inovatoare, au revoluționat industria internațională și au redefinit felul în care un parfum poate îngloba arta, istoria și cultura. Complexitatea și eleganța au stat mereu la baza fiecărui parfum Jo Malone London.

Posted by Florin Paduraru

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *