Care este filozofia brandului Parfums De Marly ?

Noi încercăm să purtăm clienții în epoca de aur a parfumeriei, în secolul XVIII dar să rămânem moderni în același timp. În acea epocă de aur Regele Louis al Franței a invitat meșteri care puneau arome în fiecare fântână a Castelului de Marly însă a adus și cai la castel și de aceea toate parfumurile au nume legate de cai.

Ce ne puteți spune despre Kalan, care sunt elementele definitorii?

Kalan este un parfum minunat, puternic, unisex. Are la bază portocalele roșii combinate cu alte arome și desăvârșite de lavandă. Și deasemenea am folosit arome de mușchi.

Există o poveste de unde a pornit inspirația pentru designeul recipientelor?

Din nou, încercăm să combinăm tradiția și modernismul. Din tradiție am luat cei doi cai care reprezintă Castelul de Marly. În trecut castelul avea la intrare o sculptură cu cei doi cai, lucrare care în prezent se află la Luvru. Iar din prezent folosim cele mai bune tehnici pentru a păstra aroma. Esențialul este să folosim cele mai bune ingrediente pentru cel mai bun produs.

Dacă ar fi să ne luăm după miros, cum este clientul Kalan?

Aș spune că vorbim despre o femeie sau un bărbat care caută un parfum puternic și unic. Și deasemenea o aromă care durează zile în șir. Poți să ai orice tip de activitate, parfumul va fi mereu acolo.

Posted by Florin Paduraru

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *