Parfumurile sunt trăiri și amintiri, care îți este cel mai apropiat?

În realitate toate îmi sunt apropiate pentru că atunci când ești implicat în creație, de orice fel, rezultatele devin ca și copiii tăi.

Există tendințe și în parfumerie?

Cu siguranță! Când am intrat pe piață în urmă cu 8 ani, brandurile de top din Franța erau foarte bine poziționate și a fost greu să intrăm în competiție. Atunci partea de marketing era crucială însă în prezent trendul este de a te axa pe context și astfel piața se stabilizează.

Ce este pentru tine un parfum?

Pentru mine parfumul reprezintă trăirea de moment. În viață trecem prin diferite emoții și cred că parfumul îți urmează pașii prin viață. Cred că parfumul urmărește schimbările prin care treci.

Prin ce este diferit un parfum exclusivist de unul obişnuit?

În primul rând este vorba despre distribuție. Parfumurile de nișă se găsesc în mare parte în magazinele de lux și sunt accesate de către experții în domeniu. Pe când cele obișnuite se găsesc și în marile lanțuri și sunt create în conformitate cu cerințele pieței. Noi încercăm să ne poziționăm între aceste categorii, să folosim ingrediente și arome de top și să lucrăm cu cei mai renumiți profesioniști.

Posted by Florin Paduraru

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *