Cu ocazia implinirii Centenarului de la crearea compozitiei Mon Boudoir, Houbigant relanseaza celebra aroma preferata de Regina Maria. Notele sale puternice sunt transpuse intr-un parfum ce se integreaza perfect in modernitatea epocii noastre.

Doriți să ne spuneți câte ceva despre Mon Boudoir de la Houbigant ?

Voi încerca să fiu cât mai concis pentru că nu este ușor să explic istoria acestui nume. Houbigant este unul dintre cele mai iconice nume din industria parfumului, cu o istorie de peste patru secole. Și a avut mereu o istorie apropiată de casele regale europene, fiind preferat de personalități precum Marie Antoniette, Napoleon, Lady Di sau Regina Maria a României. Cât despre Mon Boudoir, anul acesta celebrăm un secol, fiind inițial creat în 1919 de Robert Bienaimé. Iar în prezent relansăm acest proiect prin lansarea colecției Houbigant.

Prin ce este diferit un parfum exclusivist de unul obișnuit?

Sunt mai multe diferențe. Însă în principal ne referim la publicul țintă: un parfum obișnuit se adresează unui public mai larg și trebuie să fie popular în timp ce un parfum de nișă este rafinat, unic și nonconformist. Deci aspecte deosebite ce nu sunt pe gustul tuturor. O altă diferență este prospețimea ingredientelor deoarece într-un parfum de nișă se investește mai mult decât în unul obișnuit. Și deasemenea libertatea de creație este importantă: pentru un parfum obișnuit creatorul va avea mai multă libertate pentru a-l face mai popular.

Aţi avea un sfat pentru femeile din România sau pentru femei, în general, legat de purtarea unui parfum?

Parfumul este un lucru foarte personal. O persoană își poate petrece întreaga viață în căutarea parfumului preferat sau uneori poate îți dorești sa schimbi parfumul cu fiecare ocazie. Sfatul meu este să nu vă opriți din mirosit și testat arome pentru că aceasta este lucrul esențial.

Posted by Florin Paduraru

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *