Cu o experiență de 7 ani în domeniul printului, GETT’S Highlights Magazine este o revistă glossy ce promovează latura inspirațională și accesibilă a frumuseții și stilului de viață GETT’S și al partenerilor care împărtășesc aceeași viziune. Lansată în decembrie 2011, revista trimestrială reunește în paginile ei informații relevante din domeniul beauty, fiind o revistă glossy ce se diferențiază de alte publicații prin conținut și structură.

«GETT’S Highlights Magazine reunește în paginile sale articole despre tunsoare, coafură, culoare, cosmetică, stil, modă, machiaj, colecții, accesorii, sănătate, călătorii, lifestyle, gadget-uri, etc, diferențiindu-se de presa glossy prin perspectiva și experiența profesională a creatorilor de imagine și a profesioniștilor în estetică asupra subiectelor tratate, cât și prin abordarea diferită a pictorialelor, în sensul creării unor lookuri pentru vedete, altele, decât cele pe care le poartă zilnic», a declarat Jacqueline Enciu, redactor șef al revistei.

De ce GETT’S Men?
“În primul rând, proporția clienților bărbați în GETT’S a crescut constant de la an al an până la 37% și un total de 40.000 conturi de clienți. Evident, aceștia au zone de interes diferite și nevoie de informații personalizate. În al doilea rând, pentru că lumea s-a schimbat și anumite clișee despre cum trebuie să arate bărbații s-au schimbat și ele. Sunt alte criterii de estetică masculină. Astfel, din încercarea de a împărtăși puțin din experiența noastră, a luat ființă GETT’S MEN Magazine. Un om care arată bine, se simte bine, este mai pozitiv, mai sociabil, mai plăcut pentru cei din jur, mai iubit și apreciat atât în plan profesional cât și în plan personal. Vom aborda teme de care și eu ca bărbat sunt interesat cum ar fi: tehnologie, gadgeturi, stiluri de tunsoare, barbă, vestimentar, de viață. Vom adresa rezolvarea unor probleme precum: căderea părului, burta, slăbirea, tonifierea, tratamentele cosmetice împotriva ridurilor, petelor, cearcă nelor, cuperozelor, vaselor sparte, părului alb, îngrijirea mâinilor și picioarelor, micozele unghiilor, sănătate, prevenție, îndepărtarea părului nedorit permanent și consultanță de imagine”, a declarat Lucian Miess, owner GETTS Salons.
Revista este disponibilă GRATUIT în toată rețeaua GETT’S Salons, în fața locațiilor GETT’S, în toate clădirile de birouri din jurul saloanelor GETT’S, către top și middle management – companii de top, în centrele WordClass, în centre de afaceri, hoteluri, clinici, notariate, agenții de turism și către designeri, fotografi, make-up artiști, V.I.P., influenceri.
Parteneri: Tudor. Personal Tailor, Alira Vinul, Touching Art Cocktail, Sweet Concept, the date.
#gettshighlightsmagazine #gettsmenmagazine #gettssalons

Despre GETT’S:
GETT’S, un veritabil trend-setter în domeniul serviciilor de înfrumusețare din România este lider, din anul 1997, pe piața locală de profil și deține un lanț de 11 saloane amplasate strategic în diferite zone premium ale Bucureștiului, precum JW Marriott Grand Hotel, Hotel Radisson Blu, InCity Residences, Floreasca, București Mall, AFI Cotroceni, Mega Mall, Park Lake, Plaza Romania, dar și în Cluj. Saloanele GETT’S oferă servicii complete day SPA – hair&beauty, pentru orice vârstă sau sex, precum: coafură, frizerie, estetica facială, machiaj, estetică corporală, epilare definitivă, manichiură, pedichiură având o echipă de peste 120 de profesioniști și peste 113.000 de clienți/an. GETT’S dezvoltă primul program de fidelizare prin acumulare de puncte bonus, numit GETT’S Beauty Miles, cu peste 15.000 de membri activi după 15 ani de la implementare. Lanțul de saloane GETT’S are în portofoliu 3 branduri: GETT’S Hair Studio, GETT’S Color Bar și GETT’S Men.

GETT’S Hair Studio – Locații de 5 stele cu destinație exclusivistă ce exprimă răsfăț, îmbină stilul clasic cu imaginea elegantă, adresate celor ce-și doresc intimitate. Din această categorie fac parte saloanele aflate în incinta JW Marriott Grand Hotel, Hotel Radisson BLU, InCity Residences.
GETT’S Color Bar – Locații de 4 stele, amplasate în centrele comerciale AFI Cotroceni, București Mall (Vitan) Iulius Mall Cluj, Mega Mall, Park Lake ce combină stilul high-tech și imaginea modernă, pline de energie, accesibile tuturor din punct de vedere al orarului, prețurilor și disponibilității.
GETT’S Men – Locații de 4 și 5 stele, care aduc clienților de gen masculin farmecul Old School al Barberingului și cei 20 ani de experiență în servicii calitative de barbering&grooming, într-o atmosferă de lux ce contribuie la conturarea unei imagini personale și a unui stil perfect. Locațiile GETT’S Men se regăsesc în Floreasca, Park Lake, Iulius Mall Cluj și Platinia Cluj.

Pentru informații suplimentare contactați:
Lavinia Pavel – WhitePR, lavinia.pavel@whitepr.ro, tel 0724 28 23 23

Posted by Florin Paduraru

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *