Bijuteria Bosfor Gold intră pe piața din România cu un prim punct de lucru, localizat în zona de Nord a Capitalei, în Complexul Rezidențial Cosmopolis. Brandul, care a funcționat mai bine de 10 ani în Turcia, vine cu o propunere inedită pentru clienții care-și doresc să achiziționeze o bijuterie de lux. De la modele simple până la modele cu pietre prețioase, veritabile opere de artă, oricine își dorește să cumpere o bijuterie poate alege din cele trei game de bijuterii puse la dispoziție de Bosfor Gold, și aici ne referim la gala PREMIUM, gama MEDIUM și gama MASS-MARKET, aceasta din urmă, însă, fiind în proporție mult mai mică.
Bijuteriile, fie că vorbim despre inele și cercei din aur, brățări cu pietre prețioase, coliere impresionante ca și model, verighete sau orice alt accesoriu care poate scoate în evidență ținuta unei doamne sau încheietura mâinii unui domn, sunt modele unice, realizate cu mare atenție la detalii, din aur de cea mai bună calitate, completat de pietre prețioase absolut uluitoare.
„Ne bucurăm să anunțăm deschiderea primei bijuterii Bosfor Gold în România, localizată în zona de Nord a Capitalei, în centrul comercial din zona Cartierului Rezidențial Cosmopolis. Aducem, așadar, în România un brand care a funcționat timp de 11 ani în Turcia, și pe care ne dorim să-l dezvoltăm și aici. Propunem iubitorilor de aur și pietre prețioase o gamă de modele unice, atent alese din portofoliul a mai bine de 20 de producători cu renume în Turcia. La capitolul prețuri, avem produse cu prețuri mici spre medii, dar și produse care interesează zona de lux și aici vorbim despre sume importante.”, declară Sevtap Doner, CEO Bosfor Gold.
Bordul Bosfor Gold intenționează ca în perioada următoare să deschidă o nouă locație în București, o bijuterie și mai prietenoasă din punctul de vedere al spațiului, dar și al modelelor propuse spre vânzare. În plus, în planul de business întocmit, acționariatul preconizează ca în cel mai scurt timp să deschidă câteo locație în fiecare oraș important din România.
„Bosfor Gold își dorește să devină o companie multinațională, cu departamente foarte bine organizate, de la achiziție, la producție, vânzare. Desigur că ne dorim să implementăm cât mai curând vânzarea online, avem în lucru magazinul online, care va păstra ideea de business a brandului. Deși proaspăt intrat pe piața din România, Bosfor Gold își dorește să devină, în cel mai scurt timp, prima opțiune de cumpărare pentru clienții din zona bijuteriilor de lux, de aceea ne dorim să avem locații deschise în cele mai importante orașe din România”, conchide Sevtap Doner.
Brandul Bosfor Gold poate fi privit ca un „pod al prieteniei” dintre Turcia și România, așa cum Podul Bosfor marchează trecerea, din punct de vedere geografic, dintre Asia și Europa.